Mercedes-Benz Arocs Tipper Semi-Trailer Truck 4x4 1/14 RTR red

Kód: AMEWI-22695
31 473 Kč / ks 26 011 Kč bez DPH
Momentálně nedostupné
Možnosti doručení
Položka byla vyprodána…

RC model nákladního auta

Detailní informace

Doručení zdarma
Doručení zdarma
Za nákup u nás, který bude mít hodnotu nad 2400 Kč neplatíte poštovné!
Dostupnost produktů
Dostupnost produktů
Všechny položky, které se dají vložit do košíku máme skladem a připravené na odeslání.

Detailní popis produktu

Oficiálně licencovaný RC model sklápěče Mercedes-Benz Arocs 4x4 pro dálkové ovládání s elektronicky ovládanou funkcí sklápění pomocí šnekového převodu.

Model váží 11,1 kg a všechny jeho funkce lze pohodlně ovládat pomocí dálkového ovladače. Podvozek, korba, pohon a všechny hřídele jsou vyrobeny výlučně z kovu, což zaručuje dlouhou životnost komponent. Kabina řidiče je vybavena kompletním interiérem tak jako u skutečného vozidla. Gumové pneumatiky s vysokou přilnavostí a kovové disky dotváří celkový vzhled modelu.

Díky světlé výšce 24 milimetrů, vysoké hmotnosti a vestavěnému stejnosměrnému motoru 540 (55T) v kombinaci s dvoustupňovou převodovkou má model dostatečný výkon k tomu, aby snadno zvládl i náročné úseky trati. Model je vybaven zvukovým modulem a LED osvětlením, které lze ovládat pomocí vysílače.

Sklápěcí korbu lze zvednout až o 47 stupňů, což umožňuje spolehlivé vykládání materiálů o hmotnosti do 15 kg.

Model je vybaven Li-Ion nabíjecí baterií (akumulátorem) s kapacitou 5000 mAh, která umožňuje jízdu až 60 minut (v závislosti na stylu jízdy). Maximální rychlost je přibližně 3 – 4 km/h. Dodávaný 10-kanálový vysílač má dosah cca. 100m a všechny funkce (spínače, mixy, a ovládací prvky) jsou již naprogramovány. Součástí balení je i druhý pohonný akumulátor (Li-Ion 3000mAh/7,4V) pro osvětlení a pohon vřetena návěsu.

Model se dodává připravený pro jízdu v bezpečném přepravním balení, které spolehlivě chrání model, dálkové ovládání a bezpečné uložení všech komponentů.

Obsah balení: Tahač, sklápěcí přívěs, akumulátor 5000mAh/7,4V, akumulátor 3000mAh/7,4V, vysílač, nabíječka, různé příslušenství, nářadí, arch s nálepkami, návod DE/EN, baterie pro dálkové ovládání.

Technické údaje:
Měřítko: 1/14
Celková délka: 892 mm
Šířka: 208 mm
Délka tahače: 462 mm
Délka sklápěcího návěsu: 655 mm
Výška tahače: 273 mm
Hmotnost tahače: 3,8 kg
Hmotnost přívěsu: 7,2 kg
Celková hmotnost: 11,1kg
Rozvor tahače: 256 mm
Rozvor sklápěcího návěsu: 104 mm
Rozchod předních kol: 169 mm
Rozchod zadních kol: 169 mm
Světlá výška: 24 mm
Úhel nájezdu vpředu: 23°
Úhel nájezdu vzadu: 33°
Vnější průměr/šířka předních kol: 85 mm/30 mm
Vnější průměr/šířka zadních kol s dvojitými pneumatikami: 85 mm/20 mm
Vnější průměr/šířka kol návěsu: 85 mm/30 mm
Průměr ráfku: 46 mm
Převodová skříň: 2rychlostní
Přední tlumiče: listové pružiny
Zadní tlumiče: listové pružiny
Brzdy: elektronické
ESC Regulátor: 25A Jednosměrný
Motor: Stejnosměrný 540 (55T)
Pohon: Ocelový kardan
Servo řízení: Standardní, kovová převodovka
Maximální tažná síla: ≤ 20 kg
Hlavní materiál: Kov
Rozměry prostoru pro baterii: 145 x 45 x 35 mm
Akumulátor (Truck): Li-Ion 2S 7,4V 5000mAh, 18650, 10C XT60, 130x37x21mm, 200g
Akumulátor (Přívěs): Li-Ion 2S 7,4V 3000mAh, 18650, 10C XT30, 69x37x22mm, 101g
Doba jízdy: cca. 40-60 minut
Maximální rychlost: 3-4 km/h

Záběh nového elektromotoru
Nový model s motorem, je třeba nejprve zaběhnout. Před začátkem používání stejnosměrného elektromotoru se jednoznačně doporučuje provést jeho záběh. Někteří výrobci jej vyžadují jako podmínku uznání případné reklamace motoru. Účelem záběhu je to, aby se rotující části dobře usadily, třecí plochy kontaktů zahladily, uhlíky zabrousily do správného tvaru. Proud vchází do motoru na komutátorové plošky pomocí tzv. uhlíků, které nemusí mít od výroby dokonale přizpůsobený tvar. Pokud se nový motor zatíží na maximum bez předchozího záběhu, může dojít k poškození komutátorové plochy nebo uhlíků z důvodu velkého "jiskření". Záběh umožní co nejdokonalejší usazení uhlíků na komutátor. Tak se uhlíky budou opotřebovávat méně a vydrží delší dobu provozu.

Postup záběhu elektromotoru:
-Pokud máte nový RC model auta, nebo lodě, ve kterém je již motor namontován, postupujte následovně. Položte model na podložku tak, aby se kola otáčela nad povrchem. Nechte běžet motor na co nejnižších otáčkách alespoň 20 – 30 minut. Následně můžete s modelem jezdit 20 – 30 minut nejprve nižší rychlostí a postupně rychlost zvyšovat. Na plný výkon jezděte s modelem až po uplynutí záběhové fáze.

-Pokud máte nový motor, který ještě není namontován do modelu, záběh můžete udělat tradičním osvědčeným způsobem ponořený ve vodě. Připojte motor k ESC regulátoru a spusťte jej za kabely svisle dolů do nádoby s čistou vodou. Roztočte motor na nízkých otáčkách a nechte jej běžet 10 - 15 minut. Potom můžete otáčky na několik minut zvýšit postupně až na maximum. nakonec motor vytáhněte z vody a nechte ho chvíli běžet, aby se voda z motoru vyfoukala ven. Zaběhnutý motor můžete namontovat do modelu a můžete hned jezdit na plný výkon. Nemusíte mít obavu z motoru ponořeného ve vodě. Bude fungovat normálně a voda jej bude během záběhu chladit. Navíc vyplaví ven částečky uhlíků při zabroušení (voda viditelně ztmavne).

Ochrana před přehřátím elektromotoru:
Jelikož je stator tvořen permanentními magnety, je dobré vědět, že tyto magnety postupně ztrácejí svou "sílu". Velký vliv však má také teplota. Každý elektromotor se při provozu zahřívá a může dosáhnout teploty i 60C (proto se po jízdě v žádném případě nesmí motor chytat holou rukou!). Pokud se však motor nechladí nebo chladí nedostatečně, případně se jezdí dlouhou dobu v maximálních otáčkách, může dojít k jeho přehřátí a tím oslabení magnetů. Motor pak i po vychladnutí již nedosáhne předchozího výkonu. Samozřejmě hrozí poškození i jiných částí motoru velkým teplem. Vhodné je proto měnit režim zátěže, případně raději jezdit se dvěma menšími akumulátory s přestávkou na výměnu a ochlazení, než s jedním velkokapacitním dlouhou dobu na plný výkon.

Výměna elektromotoru, tuning:
Rozhodnete-li se pro výměnu elektromotoru v tomto modelu, dbejte následujících doporučení.
Nový motor by měl být stejného typu (velikost), měl by mít stejný počet závitů a stejnou hodnotu napájecího napětí jako původní. Tak budete mít jistotu, že model bude mít zachovány původní jízdní vlastnosti.
Pokud plánujete tuningový motor, v první řadě si ověřte, zda původní ESC regulátor v modelu bude schopen pracovat s tuningovým motorem, aby nedošlo ke spálení ESC regulátoru nebo k nefunkčnosti systému ESC-motor. U tuningového motoru je obvykle nutné vyměnit i pastorek s jiným počtem zubů.

POZOR! Toto RC auto není hračka, ale je to více propracovaný, funkční model, který se chová velmi podobně jako skutečné auto. Vzhledem k jeho realistickým parametrům, pokud není správně sestaven a správně ovládán, může vám způsobit zranění nebo zranit diváka či poškodit majetek. Model je určen pro jízdu ve velké místnosti nebo venku na suchém povrchu. Jízda ve vodě, ve sněhu, v kalužích, blátě, písku, ve vysoké trávě bez patřičné voděodolné úpravy může způsobit poškození elektroniky modelu. Zakázána je jízda na veřejných komunikacích a jiných místech (např. parkoviště) s automobilovým provozem. Nejezděte v husté trávě, prohřejete nebo spálíte motor!
Tento model vyžaduje pravidelnou údržbu, jeho správným rozebráním dle servisního návodu neztratíte záruku.

Doplňkové parametry

Kategorie: Tahače a nákladní auta EXPERT
Záruka: 2 roky
EAN: 4262500340437
? Měřítko: 1/14
? Provedení: RTR
? Doporučený věk: od 14 let
Včetně baterie: Ano
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Výrobní společnost : AMEWI Trade GmbH
Adresa : Nikolaus-Otto-Str. 18 33178 Borchen Germany
E-mail : info@amewi.com