Kyosho RC Fazer D2 Toyota 86 GT Tuned Drift Version Red 1/10 RTR
Kód: KYO-K.34502T1B

Související produkty
Detailní popis produktu
RC model driftovacího auta na dálkové ovládání oficiálně licencovaného firmou Toyota.
Parametry:
Měřítko: 1/10
Pohon: 2WD
Délka: 441mm
Šířka: 208mm
Výška: 136mm
Rozvor: 260mm (nastavitelný)
Světlá výška: 12mm
Průměr pneumatik: Přední: 63mm Zadní: 63mm
Šířka pneumatik: Přední: 24mm Zadní: 24mm
Váha: 1450g
Vysílač: Syncro KT-231P+
Motor: 540 Class G Series G-22
ESC regulátor: 60A KYOSHO SPEED HOUSE ESC (super plug connector)
Servo: KS4072-06W
Přijímač: KRG-331D (Vestavěné Gyro)
Vlastnosti:
Nastavitelný rozvor od 240 po 273mm (ve 4 mm rozestupech)
Přizpůsobení polohy motoru (Midship Mount & Hi Mount)
Držák na baterie pojme baterie různých velikostí, takže lze nainstalovat většinu standardních baterií pro RC auta. (vhodné i pro akumulátory Li-Po (Short))
Driftovací pneumatiky
Olejové tlumiče
Nový systém upevňování karoserie modelu
Gyro (řízení a asistence plynu) a RX v jedné jednotce
Připraveno k osazení LED osvětlení (nutno dokoupit samostatný osvětlovací set číslo 97054)
Obsah balení: Hotový podvozek, Dálkové ovládání, Nabarvená karoserie, Vysílač Syncro KT-231P+, 1,5/2,0 mm imbusový klíč, Malý křížový klíč, Součástky.
Nutno dokoupit: 4 x AA baterie pro vysílač, Pohonný akumulátor (Výrobce doporučuje: 7,2 V Ni-MH akumulátor s T-DEAN konektorem), Vhodnou nabíječku.
Záběh nového elektromotoru
Nový model s motorem, je třeba nejprve zaběhnout. Před začátkem používání stejnosměrného elektromotoru se jednoznačně doporučuje provést jeho záběh. Někteří výrobci jej vyžadují jako podmínku uznání případné reklamace motoru. Účelem záběhu je to, aby se rotující části dobře usadily, třecí plochy kontaktů zahladily, uhlíky zabrousily do správného tvaru. Proud vchází do motoru na komutátorové plošky pomocí tzv. uhlíků, které nemusí mít od výroby dokonale přizpůsobený tvar. Pokud se nový motor zatíží na maximum bez předchozího záběhu, může dojít k poškození komutátorové plochy nebo uhlíků z důvodu velkého "jiskření". Záběh umožní co nejdokonalejší usazení uhlíků na komutátor. Tak se uhlíky budou opotřebovávat méně a vydrží delší dobu provozu.
Postup záběhu elektromotoru:
-Pokud máte nový RC model auta, nebo lodě, ve kterém je již motor namontován, postupujte následovně. Položte model na podložku tak, aby se kola otáčela nad povrchem. Nechte běžet motor na co nejnižších otáčkách alespoň 20 – 30 minut. Následně můžete s modelem jezdit 20 – 30 minut nejprve nižší rychlostí a postupně rychlost zvyšovat. Na plný výkon jezděte s modelem až po uplynutí záběhové fáze.
-Pokud máte nový motor, který ještě není namontován do modelu, záběh můžete udělat tradičním osvědčeným způsobem ponořený ve vodě. Připojte motor k ESC regulátoru a spusťte jej za kabely svisle dolů do nádoby s čistou vodou. Roztočte motor na nízkých otáčkách a nechte jej běžet 10 - 15 minut. Potom můžete otáčky na několik minut zvýšit postupně až na maximum. nakonec motor vytáhněte z vody a nechte ho chvíli běžet, aby se voda z motoru vyfoukala ven. Zaběhnutý motor můžete namontovat do modelu a můžete hned jezdit na plný výkon. Nemusíte mít obavu z motoru ponořeného ve vodě. Bude fungovat normálně a voda jej bude během záběhu chladit. Navíc vyplaví ven částečky uhlíků při zabroušení (voda viditelně ztmavne).
Ochrana před přehřátím elektromotoru:
Jelikož je stator tvořen permanentními magnety, je dobré vědět, že tyto magnety postupně ztrácejí svou "sílu". Velký vliv však má také teplota. Každý elektromotor se při provozu zahřívá a může dosáhnout teploty i 60C (proto se po jízdě v žádném případě nesmí motor chytat holou rukou!). Pokud se však motor nechladí nebo chladí nedostatečně, případně se jezdí dlouhou dobu v maximálních otáčkách, může dojít k jeho přehřátí a tím oslabení magnetů. Motor pak i po vychladnutí již nedosáhne předchozího výkonu. Samozřejmě hrozí poškození i jiných částí motoru velkým teplem. Vhodné je proto měnit režim zátěže, případně raději jezdit se dvěma menšími akumulátory s přestávkou na výměnu a ochlazení, než s jedním velkokapacitním dlouhou dobu na plný výkon.
Výměna elektromotoru, tuning:
Rozhodnete-li se pro výměnu elektromotoru v tomto modelu, dbejte následujících doporučení.
Nový motor by měl být stejného typu (velikost), měl by mít stejný počet závitů a stejnou hodnotu napájecího napětí jako původní. Tak budete mít jistotu, že model bude mít zachovány původní jízdní vlastnosti.
Pokud plánujete tuningový motor, v první řadě si ověřte, zda původní ESC regulátor v modelu bude schopen pracovat s tuningovým motorem, aby nedošlo ke spálení ESC regulátoru nebo k nefunkčnosti systému ESC-motor. U tuningového motoru je obvykle nutné vyměnit i pastorek s jiným počtem zubů.
POZOR! Toto RC auto není hračka, ale je to více propracovaný, funkční model, který se chová velmi podobně jako skutečné auto. Vzhledem k jeho realistickým parametrům, pokud není správně sestaven a správně ovládán, může vám způsobit zranění nebo zranit diváka či poškodit majetek. Model je určen pro jízdu ve velké místnosti nebo venku na suchém povrchu. Jízda ve vodě, ve sněhu, v kalužích, blátě, písku, ve vysoké trávě bez patřičné voděodolné úpravy může způsobit poškození elektroniky modelu. Zakázána je jízda na veřejných komunikacích a jiných místech (např. parkoviště) s automobilovým provozem. Nejezděte v husté trávě, prohřejete nebo spálíte motor!
Tento model vyžaduje pravidelnou údržbu, jeho správným rozebráním dle servisního návodu neztratíte záruku.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Driftovací auta |
|---|---|
| Záruka: | 2 roky |
| EAN: | 4548565495177 |
| ? Měřítko: | 1/10 |
| ? Provedení: | RTR |
| ? Doporučený věk: | od 14 let |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

